Fullt fräs de sista dagarna

Här ska inte spillas någon tid, här ska de sista semesterdagarna utnyttjas till fullo!

Eller ja, nästan i allafall. I tisdags var jag ute och red en sväng med Emma och Jennie på kvällen. Vet inte om man kan kalla det mysig tur, vi var livrädda för vildsvin och vi red genom inte alltför trevlig skog. Jag red tack och lov sist så spindelnäten och grankvistarna var redan undanröjda för oss ;-)

Under kvällen fick jag lite långsamt huvudvärk och naiv som jag är så tänkte jag att jag skulle sova bort den. Det gick inte den här gången heller (när ska jag lära mig att man inte kan sova bort migränattacker?!). När jag vaknade på morgonen kunde jag knappt ta mig upp ur sängen. Jag låg hela dagen och tog mig upp först på eftermiddagen efter två migräntabletter. Jag borde förstås ha tagit tag i läkarbesöket, men just då orkade jag inte.

På kvällen kom mina systrar hit och spelade spel med mig medan Richard var iväg och repade.

Idag var jag i stallet och red med en mammakompis. Vi skrittade en sväng på ängarna runt stallet och njöt av det härliga vädret. Väl hemma började huvudvärken igen! Den här gången körde jag på tunga artilleriet på en gång och lyckades faktiskt vinna mot skiten med bara en Voltaren och en sumatriptan-tablett.

Tjugo i fem åkte jag in till stan och mötte min bror. Vi gick på Pride-festivalens schlagershow tillsammans och herregud vilket drag! Både jag och Patrik skrålade oss hesa tillsammans med Lotta Engberg, Kikki Danielsson, Siw Malmqvist, Shirley Clamp och SANNA NIELSEN. Det var en av de bästa kvällarna på väldigt, väldigt länge, trots att det bara var jag och min bror (och 14 000 pers till förstås) och vi inte hade särskilt mycket alkohol i kroppen!

Nu blir det sängen för att orka med en sväng på Grönan imorrn!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0