Halvlek!

Tiden verkligen rusar iväg! På ett sätt är det skönt, det innebär att den här helvetesperioden snart är slut, men samtidigt gör det mig skräckslagen - jag har ju knappt börjat på uppsatsen!

Igår åkte jag hem vid lunch och plockade med mig lite sushi till mig och Richard. Sen ägnade jag eftermiddagen åt att plugga innan jag skulle till tandläkaren. Det är alltid lika ångestladdat! Jag vill verkligen inte gå dit, för jag är livrädd för ett fetingstort bakslag. När jag var liten hade jag så grymt många hål varenda gång jag var hos tandläkaren och nu har jag inte haft något på flera, flera år så jag tror alltid att de ska inse att de har gjort fel i flera år och att jag egentligen har hutlöst stora hål och knappt några tänder kvar. Men jag klarade mig den här gången också. Skönt det!

Kvällen ägnade jag åt att jobba och runt tolv gick jag och la mig. Men då kunde jag verkligen inte somna så jag gick upp igen och skrev på min uppsats till klockan tre. Det var som att orden bara flödade, vilket verkligen behövdes. Jag hade inte ett ord skrivet på den sen tidigare och nu har jag ändå fått ihop 2 sidor. Bara ca 30 sidor kvar...

Dagens lektioner började inte förrän efter lunch så jag passade på att ta lite sovmorgon till tio.

Nu på kvällen har jag busat med Skruttfia, nattat henne, förberett morgondagens lektioner samt börjat tillverka en sko till en tårta jag ska göra i helgen. Det blir sista tårtan medan jag skriver examensarbetet, jag hinner faktiskt inte med bakande också.

Nu ska jag namnmärka lite kläder till Vendela och sen kryper jag i säng.

Vilket totalt ointressant inlägg förresten. Jag och mitt navelludd - varsågoda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0