Lördagskväll

Jag är om möjligt ännu tröttare idag än tidigare i veckan.

Gårdagens arbetsdag var relativt lätt. Visserligen hanns det med tre möten innan klockan var tolv, men sen hade vi ingenting mer att göra så då åkte jag hem och promenerade en sväng med Linda och Cissi. Sen följde vi med Cissi och Edwin hem en stund och lekte lite där.

Hemma blev det sushi till middag och sen ägnade jag kvällen åt tårtbakande. Det blev en 15-årstårta med en handväska, en häst och lite smink. Jag hade inte så mycket material att använda, men det blev nog rätt bra ändå.
Vid ett kom jag i säng och i morse bestämde Vendela sig för att vaknade redan 6.30! Jag lyckades iallafall slumra nån timme till medan hon tittade på Emil i vår säng, men sen var det bara att kravla sig upp.

Vi tog en tur till centrum och handlade frukostfrallor. Efter frukosten åkte vi och hämtade moster Emma och sen tillbringade vi dagen tillsammans på Stigsberg där det var hopptävling. Det var ett fantastiskt väder och Vendela var på strålande humör!

Vid tre var vi hemma och då sov Skrutt en stund i sängen. Jag passade på att duscha och göra ett snabbt kort till farmor som fyllde år, vilket firades med smörgåstårta och vanlig tårta nu på kvällen.

Nu har jag spelat en omgång alfapet och funderar på att snart gå och lägga mig. Förutom att jag är sjukligt trött så är jag på riktigt dåligt humör! Jag brukar alltid känna mig glad och ha nära till skratt, men idag är det inte så. Jag skulle inte säga att jag stör mig på något särskilt eller känner mig irriterad, jag är bara nere. Trots att någon säger något kul så skrattar jag inte automatisk. Kanske behöver jag bara sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0