Slutspurten

Om jag överlever den här veckan så tänker jag minsann fira med champagne!

Veckan började rätt dåligt med mindre bra lektioner. Jag slutade redan vid halv två, men var inte hemma förrän sex!

Sen var det plugg för fulla muggar och nu har jag precis lämnat in den andra inlämningsuppgiften. Nästa ska inte in förrän 9 januari så lite jullov kanske jag kan få ihop. Tänkte visserligen försöka få undan allt jobbigt innan jag tar jullov på riktigt. Problemet är väl att det är så sjukt mycket som ska rättas! 35 nationella prov i Svenska B, närmare 50 i Matte A, några i Matte B och sen en förbaskad massa inlämningsuppgifter i alla möjliga ämnen...

Men lite lussebullar och pepparkakshus ska det väl kunna bli ändå hoppas jag!

Nu blir det sängen. Morgondagen blir lååång och onsdagen förmodligen ännu längre med nationellt prov i Matte A. Jag ska springa som en jojjo emellan för att försöka göra provet muntligt med alla som vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0