Uträttat!

Nu skulle jag ju egentligen gå och lägga mig, men så fick jag för mig att ta tag i de tre brev som jag måste skicka. Ett till Dandelions försäkringsbolag för att försöka få pengar för veterinärbesiktningen, ett till Vikingline för att reklamera Finlandsresan och ett till a-kassan för att få veta när jag räknas som arbetslös.

Alla tre har hängt över mig i snart en vecka, men jag har inte tagit tag i dem. Och nu när det är gjort kändes det onödigt enkelt. Varför kan jag då inte bara göra saker på en gång? Vad är det för fel på mig?

Ibland blir man ju bra trött på sig själv!

Men nu ska jag sova på riktigt. Migränen är på intågande IGEN! Den skulle bara våga bryta ut igen, då kör jag på stora kavalleriet - halshuggning!

Kommentarer
Postat av: Elin

Imigran finns i flera doser. 5 och 7,5 mg tror jag det är...

Jag har 5, och på mig funkar de inte alltid, har jag riktigt jäkla illa migrän måste jag fortsätta med panodil och ipren.



Imigran är dyrt... Tror det ligger runt 1200:- asken, om det är 10 tabletter eller nått sånt. Men jag knaprar så mycket piller att jag kommer upp i högkostnadskortet på ett enda uttag, så jag vågar nog inte uttala mig om exakt pris.



Hoppas verkligen det går över för dig... Inte roligt med migrän

2011-07-19 @ 23:28:49
URL: http://coconutdear.wordpress.com
Postat av: tant stina

Imigran piller ÄR bra men nässprayen är bättre. Palla iväg till doktorn nu. Migränen ligger i släkten. Varför lida i onödan

2011-07-24 @ 15:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0