Back to work

Idag blev det jobbdag igen eftersom Richard är lektionsfri på tisdagar och därför kunde vara hemma med Skrutt utan att få avdrag på lönen. Hon är fortfarande rätt dålig och hade 39,6 efter tuppluren på eftermiddagen. Hon dricker dåligt och äter ännu sämre.

Imorrn får hon också vara hemma och jag vabbar igen. Även om det förmodligen inte vore några problem att lämna henne hos farmor och farfar så känns det ändå skönast att hon får vara hemma och ta det lugnt.

Jag köpte två nya filmer till henne idag så jag slipper kolla på samma Laban-film ännu en gång! Nu blev det en Nalle Puh-film och en Bananer i pyjamas.

Efter middagen och läggning och Lilla V gav jag mig ut på en löptur. Egentligen orkade jag inte, men jag vet ju hur bra det känns efteråt och ska det hända nåt med det här fläsket så är det bara att kämpa på! 25 minuters konstant löpning blev det, men gudars vad jobbigt det var! Jag vette fan hur jag ska orka med 5 km om en vecka i Västerås?! Nya löpskor vore förstås trevligt inför det... Men det är nog omöjligt, gjorde en tårtbeställning igår kväll för över 700 spänn! Men nu ska här bakas igen! Har massor med beställningar.

Nu blir det sängen så jag orkar upp imorrn bitti och inte behöver vila samtidigt som sjuklingen gör det. Jag vill ju vara effektiv!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0