Helg!

Batterierna börjar verkligen ta slut nu. Jag har lite att göra på jobbet, men trots det orkar jag inte ta tag i nånting när jag kommer hem.

Jag är åtminstone igång och motionerar lite igen och det gör mig lite piggare, men jag har ändå inte den där energin som gör att jag orkar sitta och plugga på kvällarna eller rensar garderober eller annat nyttgöra som skulle behövas...

Veckan har gått rätt fort. Det är få lektioner och få elever vilket gör att jag i god tid faktiskt har uppgifterna klara så att jag inte behöver sitta och jobba varenda kväll.

Jag ska försöka traggla mig igenom en föreläsning innan jag går och lägger mig så kan jag känna mig lite nöjd med det jag åstadkommit idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0