Igång igen!

Idag hade jag en riktig lyxdag! Först personalmöte, sen lektion med några få tvåor och därefter slutade jag! Hur skönt som helst!

Men jag stannade kvar på jobbet och försökte få undan en del skitgöra. Det märkliga är, att hur mycket jag än jobbar och jobbar, så verkar inte mina jobbmåsten minska! Jag fixade massor med grejer men har fortfarande massor kvar!

Lämnade jobbet vid kvart i fyra och åkte då till Willys och mötte min mor. Där blev det storshopping eftersom vi inte har handlat ordentligt på flera veckor! Billiga 1200 kronor slutade kalaset på - grattis Johanna!

Sen hämtade vi Skrutt, skjutsade hem mormor och kom äntligen hem strax innan sex. Richard stod för middagen och jag la Skrutt i säng.

Efter att ha ätit och laddat Ipoden gav jag mig ut och sprang. Hur skönt som helst! Det är verkligen avklopplande att få ge sig ut ensam en stund om dagen! Duktig var jag också och sprang 4 km!

Nu har jag gjort ett halvhjärtat försök att förbereda morgondagens enda lektion tänker jag strax gå och lägga mig. 

Jag har förresten gett upp Lchf-maten. Jag orkar inte tänka på mer fet mat utan någon frukt, bröd eller pasta. Så just nu försöker jag bara att undvika onyttigheter, röra på mig ordentligt och äta så mycket mat att jag precis blir mätt, inte mer. Lightprodukter dissar jag, för jag tror inte att det är vägen till ett hälsosamt liv.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Maja

Härlig blogg! ;D

2011-05-04 @ 21:17:35
URL: http://mysweetpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0