Vabba

Natten var väldigt orolig för vår lilla V. Vi var säkert uppe hos henne 10 gånger innan det äntligen blev morgon. Då bestämde vi att hon inte skulle åka till farmor och farfar som planerat utan att hon fick vara kvar hemma med mig. Morgonen blev därmed ett stort stressmoment eftersom mina matte b-elever behövde få skriva det prov som var inplanerat idag och jag hade endast provet på papper, till hälften handskrivet. Men det löste sig och jag fick iväg de viktiga mailen innan lektionen började.

Sjuklingen och jag har inte gjort många knop idag. Vi sov båda två på förmiddagen i över två timmar. Sen sov hon igen på eftermiddagen medan jag passade på att fixa lite här hemma. Hon var ganska pigg på dagen och åt lite grann. Värre var det med drickandet. Nu mot kvällen steg febern ordentligt och strax innan hon la sig låg den på över 40 grader så då fick hon en alvedon. Hon åt massor med köttfärssås och spagetti till middag, men spydde upp allt precis när jag skulle lyfta ner henne från stolen. Stackars lilla barn :/

Själv mår jag inget vidare heller. Är alldeles matt, mår illa lite till och från och har lite lätt huvudvärk. Jag hade tänkt ge mig ut och springa nu på kvällen, men jag orkar verkligen inte så jag ordnar färdigt inför morgondagens lektioner och sen kryper jag i säng.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0