Helg igen!

Tiden verkligen flyger fram! Idag var det barnbidrag igen, tyckte vi nyss fick det? Inte för att jag inte hunnit göra av med vartenda öre från förra månaden...

Idag hade jag bara en enda lektion. Hur skönt som helst! Fick dessutom lite sovmorgon eftersom Vendela inte vaknade förrän vid åtta.

Efter min lektion hade jag en lunchdate med Richard på kinarestaurangen. Till efterrätt blev det tårta hos min bror som har fyllt år. Middag fick jag och Skrutt hemma hos mammakompisen Nina och hennes son Samuel. Vi var tre mammor som spenderade fredagskvällen ihop och det var riktigt mysigt. Vendela var glad och nöjd hela kvällen och tog för sig ovanligt mycket. Särskilt ur godisskålen...

Igår var det som sagt nationella prov för mina treor och nu väntar en trevlig bunt med rättning. Gårdagseftermiddagen spenderade jag och Vendela hemma hos Cissi och Edwin med tårta där med. När vi kom hem väntade nystekta pannkakor på oss. En inte helt tokig torsdagskväll!

Nu ska jag stupa i säng. När Vendela vaknat imorrn beger vi oss till dagis för att städa vårt sista pass. Sen blir det nog en busig lunch på Donken och sen kanske lite däckbyte. Fast nu blev det ju plusgrader igen så man kanske ska vänta lite till...?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0