Snorta bambuskott

Världens sötaste unge snortade idag bambuskott vid middagen, blev förtvivlad av att den fastnade i nästan och sen nös hon. Jag skrattade så jag grät vid matbordet. Vendela tyckte också att det var roligt. Fast hon visste nog inte vad hon tyckte var roligt, men hon skrattade ändå. Tänk vad tråkigt man måste ha haft det vid middagsbordet innan man fick barn!

Idag vaknade jag med migränkänningar igen. Gav det en chans i nån timme innan jag körde en ny zomig. Sen har den faktiskt hållit sig borta resten av dagen!

Dagen idag har jag ägnat åt mina kära matteböcker. Det närmar sig slutet i räknandet, bara två veckor för sent...
Skruttfia har varit hos farmor och farfar större delen av dagen och jag längtar verkligen efter de helger då vi bara kan vara tillsammans hela tiden och busa hela dagarna!

Nu ska jag gå och lägga mig, för imorrn ska jag JOBBA! Helt fel på en söndag, men vad ska man göra? Jag får ju långhelg på höstlovet i gengäld och det är inte helt fel det heller!

Jag har förresten skaffat twitter. Vet inte varför, ville bara kolla vad det är och inte blev jag klokare!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0