En lååång lördag

I morse fick jag sovmorgon, men ställde ändå klockan för att komma upp och sätta igång med pluggandet. Strax efter tio hade jag kravlat mig upp, ätit frukost och kunde sätta igång med uppsatsen. Sen dess har jag suttit här framför datorn. I princip konstant! Jag åt ingen lunch och till middag blev det en ugnsbakad pizza som jag också åt här mellan allt skrivande. Så nu har jag pluggat i 14 timmar i ett sträck. Det svider lite skönt i ögonen och jag har MASSOR kvar, men jag känner mig ändå nöjd med det jag har åstadkommit. Min uppsats är för tillfället 25 sidor lång, innehåller ett tiotal tabeller och hyffsat bra formulerad text. Jag skulle egentligen vilja skriva lite till, men jag behöver nog sova lite också. Dessutom ska jag upp med Vendela imorrn och med min vanliga tur går vi väl upp innan halv sju... 

Ja, det var den dagen. Inte särskilt mycket att berätta helt enkelt. Strålande sol har det varit idag iallafall och jag har inte känt av den alls, mer än att den har bländat min skärm så jag tvingats vinkla för persiennen. 

Godnatt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0