GALET!

Min blogg är förmodligen världens tråkigaste just nu, men så speglar den ju mitt liv för tillfället också... En eloge till er som läser ändå, trots inlägg värda att jämföras med en baksmälla typ.

Idag hade jag skolinspektionen på besök i klassrummet. Jag var nog den av mina närmsta kollegor som var minst nervös, men så fick jag äta upp hela det sura äpplet också. Jag blev korsförhörd om min undervisning inför mina elever! Under själva besöket tänkte jag inte så mycket på det, mer än att jag inte kunde komma med några bra svar eftersom jag blev alldeles ställd av frågorna. Men i efterhand blev jag rasande! Snacka om att undergräva min auktoritet genom att ifrågasätta mig inför eleverna! 

Nä, usch och fy för det!

Efter jobbet åkte jag till Jakan för att analysera en bok på bibblan. Fast jag lånade med mig den, satte mig på Tastys och åt en kalasgod baguette istället medan jag analyserade. När jag var mätt och färdiganalyserad lämnade jag tillbaka boken. Smidigt värre!

Här hemma har jag ägnat kvällen åt att försöka få tag i de sista böckerna till uppsatsen och till att fundera över hur mina framtida studier ska läggas upp.

Nu ska jag greja en bok till innan jag lägger mig.

Snart är det HEEEELG! (Vilket betyder mer tid till pluggande) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0