Ibland är det bra tungrott

Nu är jag verkligen nere. Det beror inte på pluggandet och allt jag har att göra, utan på helt andra saker. Just nu kan jag inte berätta vad, men gör det i början av nästa vecka.

Idag startade dagen med en intervju med Skolinspektionen, ett rätt bra samtal tyckte jag. Kul att någon lyssnar på hur vi kärnämneslärare har det, även om de använder det vi säger till att kritisera skolan sen... Men då gör iallafall nån nånting.

Efter min enda lektion åkte jag hem och fortsatte med pluggandet. Vendela och Richard höll sig borta så jag kunde få en hel del gjort.

Till middag blev det sushi (Richard fick middagsansvaret och då slutar det ofta så...) samtidigt som vi tittade på Idol. Det är allt lite tråkigt med bara så jätteunga deltagare... De flesta är inte mer än 16 år, vilket känns lite väl ungt!

Nu ska jag krypa i säng. Jag ser dubbelt av trötthet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0