Men BLÄ!!!

Det är vansinnigt frustrerande när man lägger all tid man kan i veckorna plus en helig helgdag på att plugga och jobba och ändå räcker inte tiden till. Alla mina veckodagar ser likadana ut. Uppstigning, fixa mig själv och Vendela, åka till jobbet, jobba. Komma hem, fixa middag, köra nån maskin tvätt, leka nån kvart med Vendela. Lägga Vendela, förbereda nästa dags lektioner, titta på Idol, fortsätta jobba eller börja plugga.

Kommer jag i säng innan elva på kvällen så är det rekord. Trots att jag har ett totalt inrutat liv och struntar i massor av saker jag skulle vilja göra så räcker tiden ändå inte till! IRRITERANDE!

Insåg dessutom idag att min tenta i kursen som jag inte ens börjar plugga på ännu ligger dagen efter examensarbetet ska in. Jippi...

Nä, nu är det gnäll på hög nivå här! Jag ska hänga en maskin tvätt istället och räkna nån mattebok innan jag lägger mig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0