Men fan också!

Idag var en ganska bra dag. Först lite överkomligt jobb, sen hämta Vendela på dagis och sen sova middag en stund. Därefter skulle jag och Cissi äta middag innan vi skulle till min mor på homeparty med heminredningsgrejer.

Tanken var att jag skulle gå ner till kinarestaurangen, men på vägen trampade jag så in i döden snett - IGEN! Jag såg verkligen stjärnor av smärta. Och det bara susade i öronen. Förutom att det gjorde så förbaskat ont i foten (själva snedtrampet gjorde betydligt ondare än förra gången) så var det himla otäckt att inte kunna höra nåt eller se nåt i några sekunder. Först ringde jag Richard som skulle hämta mig, men sen kom Cissi och gjorde det istället.

Då blev det en snabb sushi till middag och sen vidare till min mamma och hennes party. Jag beställde en fin låda som såg ut som en bok som jag tänke ha i hallen nångång i framtiden, några silvriga hjärtan att att hänga i fönstret i hallen och två griffeltavlor i form av hjärtan som också ska hänga i hallen. Mycket hallgrejer, men det är väl det enda rummet i det här huset som är någorlunda representabelt.

Nu ska jag krypa i säng för imorrn är det full rulle med öppet hus på dagis!

Foten gör förresten mindre ont efteråt den här gången än förra, men kanske beror det på att jag käkat lite smärtstillande. Fint svullen är den iaf...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0