Ont i magen

Idag gjorde Richard pannkakor till middag. Jag blev som besatt! Åt över tio pannkakor, de flesta bara helt naturella utan varken sylt eller något annat på. Men de är ju sååå goda! Och nu har jag sååå ont i magen :/

Det är konstigt att jag fick migränkänningar idag när jag knappt hade några lektioner, medan jag klarade mig helt i tisdagar när jag hade en helvetisk dag. Kanske hade jag inte tid att känna efter då..

Idag har det inte hänt mycket. Jag har fått en del jobbgrejer ordnade nu på kvällen och nu tänkte jag hoppa in i duschen innan jag lägger mig i sängen och räknar uppgifter till mitt examensarbete.

Imorrn är det fredag - fantastiskt! Men en FULLSPÄCKAD helg väntar..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0