Snart helg!

Idag hade jag tänkt träna på räddningstjänsten, men jag är så glad att jag ändrade mig. Nu, klockan 23.19, är jag klar med dagens sysslor och hade jag tränat hade jag fått sitta i åtminstone 1,5 timme till. Jag har dessutom bestämt mig för att inte träna alls förrän examensarbetet är klart. Det är roligt att träna, men just nu räcker inte tiden till och då känns det bättre att faktiskt bara bestämma att jag inte ska tänka alls på träning, utan ta tag i det senare. Annars ligger det som en ständig ångest också, något man måste försöka hinna med.

Under kvällen har jag konstruerat ett prov till mina trädgårdstvåor som jag känner mig väldigt nöjd med. Sånt tar alltid mycket längre tid än jag tänkt. Sen har jag gjort tårtfyllningarna inför morgondagens tårta. Det blir en kinuskimousse och en svartvinbärsmousse gjorde på frysttorkade vinbär. Just bärmoussen blev inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig, men kanske ändrar jag mig imorrn och gör en vanlig hallonmousse istället.

Mer än så har inte hänt idag. Mina dagar är verkligen inte roliga för tillfället. Håll ut, det blir säkert bättre snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0