Är det min tur?

Redan igår kväll kände jag en sån där obehagskänsla i halsen. Under dagen gick det rätt bra, men nu under kvällen har jag hostat som en tok emellanåt och halsen känns sämre och sämre. Dessutom har jag huvudvärk (inte migrän) och är allmänt matt. Bara jag får jobba mina två sista dagar så är jag nöjd. Jag orkar inte med mer sjuklöneavdrag! En hel månad vore fint att kunna plocka ut nån gång. 

Dagen idag gick ovanligt smidigt. Och nu är det bara  en riktig lektion kvar, sen är det en massa projektarbetesredovisningar och det är mest bara roligt. 

När jag åkte hem från jobbet var jag helt färdig och när jag frågade Richard om middagsförslag sa han falukorv med makaroner. Det ligger långt utanför mitt program och jag tänkte att om jag ändå ska gå utanför programmet så ska det inte vara för lite falukorv och makaroner, utan det blev en ordentlig skaldjurspasta istället med kräftstjärtar, räkor, musslor, vitlök och saffran. Kalasgott! 

Nu ska jag försöka ligga lite still till Desperate housewifes och sen blir det garanterat sängen. Vendela var vaken minst en gång i timmen hela natten och man blir ju inte helt utvilad av en sån natt. Sen hade hon mage att sova till HALV TIO med Richard! Känns inte helt okej, när jag gick upp halv sju!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0