Mammakväll

Igår begav jag mig till Cissi runt halv sex och hjälpte henne att fixa det sista inför tjejkvällen. Det bjöds på massor av god mat; pajer, piroger, bröd, sallad, dipsåser och grönsaker.

Kvällen var jättelyckad med många skratt och mycket tjejsnack! Jag var hemma nångång efter midnatt och uppskattade verkligen dagens sovmorgon. Den kunde dock ha varit ännu bättre om Vendela inte legat och pillat på mina örhängen eller nypt mig i tuttarna under den tid det egentligen var tänkt att hon skulle titta på film i vår säng. Till sist fick jag nog och beordrade Richard att gå upp med henne och sen sov jag några timmar till.

Richard är iväg på fika hos "svågern" och Vendela sover så jag passar på att göra ingenting. Funderar på nån lunch och att kanske fortsätta röja i mitt arbetsrum. Jag har insett att det är ett rätt stort projekt så det tar nog ett tag...

Sen ska vi iväg till mormor på plastparty. Blir nog cykeln upp så jag kan bränna de där onödiga chipsen jag åt igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0