Skitfan också!

Men det är väl klart att jag blev sjuk!!! Febern kom redan på jobbet, men jag jobbade hela dagen. Sen var det hem och ner i sängen som gällde.

Det är så in i döden onödigt att vara sjuk! Jag har ont i huvudet, jag fryser och jag är alldeles matt. Men jag är inte trött! Så här sitter jag, klockan halv tre på natten och väntar på John Blund.

I morse ställde jag mig på vågen efter en vecka i Biggestloserklubben. -5 kg på en vecka är inte fy skam! Synd bara att jag känner mig så jävla ynklig just nu att jag äter godiset som Richard köpt till mig som sjukgodis. Varför var han ens tvungen att köpa det? Man kan unna sig andra saker när man tycker synd om sig själv. Lite god kall frukt, en bra tidning eller en film. Men nu står godiset här och jag kommer att äta upp det. Sen kommer jag att må dåligt över att jag inte motionerat utan istället ätit godis. Men det får jag ta tag i då. Nu är det synd om mig!

En vanlig konversation med Vendela:
-Är du törstig?
-Eeeeeeeeh, eeeeeeeeeh, eeeeeeeeeeh, eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
-Vill du ha lite dricka?
-Eeeeeeeh, eeeeeeeeeeh, eeeeeeeeeeh, eeeeeeeeeeeeeeeeeeh.
-Vill du ha saft?
-Eeeeeeh, eeeeeeeh, eeeeeeeeeeeeeh, ja, tack!

Hon har inga problem att svara direkt egentligen, men det är som att hon har fått för sig att man måste fundera väldigt länge innan. Och ibland säger hon "Eeeeeeeeeh" för att hon tänker på något annat och inte kan svara på frågan för tillfället. Knasiga unge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0