Busy day!

Idag började Vendela morgonen halv sju. Lagom tidigt. Efter att fått henne att titta på Bolibompa i nån timme gick vi sen upp och åt frukost.
 
Dagen spenderades på Stigsbergs gård där det var hopptävlingar. Emma fick ett täcke av mig till Bella i försenad julklapp/födelsedagspresent som hon haft innestående. Dagen blev mysig med lagom mycket sol, grillade hamburgare till lunch och en söt unge som somnade i min famn och sen blev nedflyttad till filten i gräset.
 
Vid två var vi hemma igen och då dekorerade jag en tårta till svärmor som fyllt 70. När den var färdig blev det dusch och sen åkte vi till svärföräldrarna för middag. Det blev mat i mängder och alldeles för mycket efterrätt.
 
När jag kom hem kände jag mig så väldigt överjäst och hade lite dåligt samvete för all tårta jag åt trots att jag bestämt mig för att hålla igen nu när jag äntligen börjat minska siffrorna på vågen. Så för att botgöra mitt misstag tog jag bilen ner till gymmet när jag lagt Vendela (efter kl. 21.30) och sprang på löpbandet i 30 minuter. 3,5 km hann jag och jag är förvånad över hur lätt och roligt det var! Känner mig väldigt nöjd med mig själv nu och jag är precis så där trött i kroppen som jag ville bli! Jag var väldigt ensam på gymmet, men ljudboken höll mig sällskap och den börjar bli väldigt spännande nu så jag vill bara ut och träna mer!!!
 
Nu ska jag ta dagens andra dusch och sen blir det nog sängen och kanske lite kurslitteratur innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0