Jobba arslet av sig

Just nu är det rätt hög arbetsbelastning på mig. Hur mycket jag än sitter på jobbet och plockar papper och skriver planeringar så verkar det ändå aldrig bli tomt i mina högar! Men jag har väldigt roliga lektioner med ettorna emellan allt pappersarbete! Det är verkligen roligt att undervisa igen!
 
När jag väl kommer hem från jobbet måste jag planera mina lektioner, för det får jag ingen ro till på min arbetsplats.
 
Det märkliga är att trots att jag har varit slarvig med att äta regelbundetl, sovit för lite och att jag känner mig rätt stressad mest hela tiden, så har jag inte fått migrän varken igår eller idag. Det är verkligen underligt! Men jag är glad så länge det håller i sig!
 
Jag tog mig allafall hem hyfsat tidigt och hann hämta Vendela klockan fyra. Sen var det tänkt att vi skulle åka iväg på nån utflykt tillsammans innan maten, men Vendela ville inte. Kanske är hon också trött efter sin arbetsdag och vill ta det lite lugnt. Vi spelade iallafall Lotto tillsammans efter middagen och det uppskattade hon. Hon är duktig både på att hitta rätt bild på sin bricka, att vänta på sin tur och att låta andra ordna sina egna kort och brickor. Hoppas hon blir en riktig spelunge, för jag älskar ju sällskapsspel!
 
Nu när Vendela lagt sig har jag, förutom lektionsplanerandet, fixat lite till i min pappas fotobok och snart är den faktiskt klar!
 
Men nu lär det snart bli sängen. Jag är trött så jag mår illa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0