Läsårets första lektion avklarad!

Idag var det dags att möta de första ettorna. Spännande och lite nervöst faktiskt! Men fasligt roligt också! Det känns jätteroligt att ha dem i framförallt svenska det här året! Matten ska också bli rolig, men Svenska 1-kursen är ju extra spännande eftersom jag inte har haft den förut!
 
Eftersom jag var lektionsfri på förmiddagen passade jag på att plugga. Och det gick faktiskt strålande! Sen ringde jag vårdcentralen också och det gick bra det med, så nu har jag en tid bokad hos en fast läkare som faktiskt ska hjälpa mig utreda migränen. Det är visserligen en månad bort, men det är iallafall en tid!
 
När allt annat gått så bra idag så gick ju självklart kvällsysslorna åt skogen! Jag skulle fortsätta med min pappas fotobok men då är hälften av bilderna plötsligt borta?! Lite surt när det fanns 157 bilder i albumet igår och bara 80 idag! Så det blir till att ladda upp igen! Det tar ju bara en sisådär 6-7 timmar!
 
Men nu ska jag nog ge upp för idag. Det tog på krafterna att ha nya elever, även om det var väldigt roligt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0