Mobilinlägg

Dygnet har verkligen för få timmar just nu. Idag har jag jobbat mellan 8 och 17, storhandlat på willys, lagat middag, jobbat lite till, tränat på gymmet och sen jobbat ännu lite till!

När ska jag hinna umgås med mitt barn, plugga och göra klart fotoboken till min pappa? Inga lediga förmiddagar blir det heller den här veckan eftersom jag ska jobba med elevernas teman både onsdag och torsdag fm. Men, men, snart blir det väl helg igen!

Jag lyckades förresten avvärja ett migränanfall idag, utan zomig! På de två veckor jag hittills arbetat har jag lyckats avverka elva zomig så det kändes skönt att åtminstone kunna inleda den här veckan utan migrän.

Nu ska jag vänta på att mina öron torkar lite efter duschen så jag kan trycka in öronproppar sen. Richard verkar ha gått över från musiklärare till sågverk ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad sköt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Så skönt att plugga in propparna och stänga ute alla störande ljud när man går och lägger sig. Sover själv jämt med öronproppar djupt insatta i öronen. Sover så mycket bättre och djupare då. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar att sova med?

Svar: Jag sover också djupare med öronproppar, även om det inte är något ljud jag vill stänga ute :) Jag brukar köpa dom som är orangea på apoteket. Tror det brukar vara fem par för typ 30 spänn. De känns lite mjukare än vanliga gula. Såna här: http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.aspx?Varuid=245515
skruttenli.blogg.se

2012-08-21 @ 19:52:59
Postat av: Anna

Tack för tipset om öronproppar. Var inne och köpte dem på apoteket idag. När jag kom tillbaks till kontoret efter lunchen så hade det börjat bygga om och borrade frekvent i betongen. Passade då på att testa öronproppar. Kan bara hålla med om att de var mycket skönare än de vanliga gula propparna. Dämpade bra allt buller och även kollegornas prat. Ska nog använde öronproppar oftare på kontoret. Riktigt skönt att slippa massa ljud och få jobba ostört. Ska testa att sova med propparna. Hoppas att de är lika sköna att sova med.

2012-08-22 @ 19:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0