Morgonrunda

Efter att ha skickat iväg Vendela med Richard till dagis gav jag mig ut på en löptur. Jag sprang dryga nästan 1,5 km och jag hade kunnat springa längre, men vill inte göra det för tungt och jobbigt. Det är helt ofattbart att jag kunde springa 5 km utan större problem för nåt år sen. Eller ja, några år kanske, innan Vendela föddes. :-)
 
Jag lyssnar ju på ljudbok när jag springer och sista biten hem var det så sorgligt så jag grät floder. Tänk om nån hade sett mig! Trött och svettig och störtbölande!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det plugg innan jag åker till jobbet. Ikväll ska jag äta middag med min vän och föredetta kollega Hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0