Mysdag!

Idag startade jag dagen med ett pass på gymmet. Sen skjutsade jag och Vendela Richard till replokalen för att de skulle plocka ihop inför spelningen på kvällen.
 
Eftersom min och Vendelas magar kurrade svängde vi in vid Åbergs på vägen hem och åt en god lunch. Sen lekte vi lite i kojan och i lekparken innan vi avslutade besöket med en ordentlig fika. Vendela fick en varm choklad med grädde helt för sig själv och gissa om hon var nöjd?!
 
Cissi jobbade på Åbergs och när hon slutade bestämde vi oss för att åka till Ekilla och bada. Så de resterande timmarna av eftermiddagen tillbringade vi på stranden. Till och med jag tog mig ett dopp, till Vendelas stora förtjusning!
 
Cissi och Edwin var också ensamma under kvällen så vi gjorde sällskap till Sibylla också för en middag.
 
Väl hemma badade Vendela och sen somnade hon som en klubbad säl! Hon ville inte gå och lägga sig först, men när hon väl var i sängen la hon sig ner självmant och sov nästan innan jag lämnat rummet.
 
Min gräsänkekväll har jag ägnat åt absolut ingenting. Jag har spelat betapet på mobilen och tittade på OS samtidigt. Total avslappning alltså!
 
Imorrn är det sista semesterdagen. Det känns verkligen ruttet! Jag gillar ju semester!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0