Sjukling

Sju dagar på dagis pallade Vendela innan hon blev sjuk. Hon var rätt hostig redan igår, men hon var ändå pigg så idag fick hon gå till dagis. Men nu på kvällen åt hon ingen middag och hade 38,6 när jag tempade. Tur att det är helg så vi slipper vabba första veckan med elever åtminstone.
 
Idag började jag efter lunch igen och jag var fantastiskt duktig på att plugga på förmiddagen! Det går faktiskt riktigt bra med min diktanalys, så än finns det hopp om att jag kommer klara den här kursen!
 
Så mycket roligare än så har det inte varit de senaste dagarna. Förhoppningsvis är Vendela lite bättre imorrn för planen var att vi skulle åka och äta på Pizzahut till lunch. Men vi får väl se hur det blir med det...
 
Nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa lite kurslitteratur. Eller ta en kopp te först kanske.. Trött som fanken är jag iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0