Slapparsöndag

Så var helgen över. Fasligt vad fort det gick!
 
Idag började dagen med sovmorgon för mig till strax innan tio. Sen åkte vi iväg till Barkarby och åt lunch på Ikea samt införskaffade lite smått och gott. Det blev några pennor, lite förvaring till Vendela och två paraplyer.
 
På vägen hem blev det matshopping på Willys.
 
Sen var jag och Vendela ensamma hemma medan Richard åkte på bandmöte. Jag städade och Vendela stökade ner. Men jag var nog lite snabbare än henne för hennes rum blev iallafall skapligt städat och jag lyckades hitta ett köksbord i köket. Vi ordnade det sista med hennes akvarium också så nu väntar bara fiskarna!
 
Till middag blev det grillade hamburgare och sen badade jag och Vendela tillsammans så nu ser hela jag ut som ett russin!
 
Nu blir det nog slappandet i soffan en stund innan jag måste masa mig vidare till sängen. Imorgon kommer nya elever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0