Suuuperstressad

Hjälp, vad jag mår dåligt just nu. Jag har stressat som en tok hela dagen för att hinna klart med morgondagens uppgifter. Den senaste 1,5 timmen har jag försökt hitta en enda sketen artikel som jag ska ha till eleverna när de ska träna studieteknik imorrn, men det har varit omöjligt att hitta nåt passande! En artikel ur Illustrerad vetenskap hade suttit perfekt, men alla nätartiklar saknar bilder och då faller hela uppgiften. Men så kom jag på att jag kunde be min snälla syster om hjälp så hon letar fram en tidning åt mig.
 
Nu måste jag gå och sova, alldeles för sent! Hade tänkt åka till simhallen imorrn bitti, men jag vet inte om jag orkar. Känner mig så uppjagad av stressen och så fruktansvärt trött!
 
Imorse tränade jag iallafall, 30 minuter på löpbandet gav dryga 3,5 km. Men jobbigt var det och jag tänkte ge upp, men så höll jag ut hela tiden ändå. Och efteråt kändes det väldigt bra!
 
Packar nog simhallsväskan ändå så får vi se vad jag känner för imorrn...
 
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0