Meeen då!

Varför kommer migränen tillbaka? Eller frågan jag egentligen ska ställa är kanske "Varför försvann migränen under några veckor?" Vad var det som var annorlunda under den tiden? Jag kan inte komma på en enda grej, men den höll sig borta i två omgångar på tre veckor var. Nu är den tillbaka i sin vanliga skepnad. Den smyger sig på under arbetsdagen, jag känner av den lääänge och tror att den ska gå över, men så blir det bara värre och till sist får jag ge upp och ta medicin trots allt. I-R-R-I-T-E-R-A-N-D-E!
 
Jaja, dagen i övrigt var nog ganska bra idag. Vendela sov till strax innan åtta och sen körde jag henne till dagis på vägen till jobbet. Lektionerna flöt på väldigt bra och mina eftermiddagsmöten blev inställda. Då åkte jag och mötte upp Emma istället på Börjes, passade på att byta Richards vinterjacka mot en annan storlek och sen hämtade vi Vendela innan vi åkte till Stigsberg för att Emma skulle shoppa hästtäcke.
 
Väl hemma blev det middag (väldigt god sådan ur Icas Billiga veckan) och sen lite julkalender och därefter sängen för Vendela.
 
Jag tänkte att jag också skulle sova tidigt, men så blev jag så vansinnigt sugen på lussebullar, så jag tog bilen upp till min mor som jag visste hade nybakta sådana och snodde med mig en påse hem. Så nu, efter lite varm choklad och lussebullar, är jag både varm och pigg!
 
Men jag ska nog ge mig på ett försök att sova ändå, är rätt trött och migränen känns fortfarande av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0