Skam den som ger sig!

Igår hittade jag en overall på Intersport här i hålan och priset blev hyfsat med en rabattcheck på 20%. Synd att man alltid ska göra allt så krångligt och ge sig iväg till andra ställen och leta när det man ska ha finns på hemmaplan!
 
Igår var jag, Vendela, Edwin och Cissi på julmarknad vid Gästis. Inte den största julmarknaden kanske, men barnen köpte lotter utan vinst och de fick en pulkatur upp dit. På vägen hem åt vi lunch på Sibylla och sen blev det lördagsgodis på Hemköp.
 
Eftermiddagen ägnades åt projekt "Rädda fiskarna i akvariet". Jag och Vendela var ner till djuraffären och köpte rengöringsgrejer, nya fiskar, fler växter, mer mat och lite annat krafs. Sen när allt var rengjort och fint så pajade lysröret. Så nu blev det ju inte särskilt bra iallafall...
 
På kvällen åkte jag och Kammi till Jakan där vi mötte Patrik för att fira Kammis 18-årsdag. Vi åt middag på den grekiska restaurangen och sen bowlade vi och drack drinkar i bowlinghallen. Vi fick spela i nästan 2 timmar och jag VANN! :-D
 
Jag och Kammi var inte hemma förrän vid närmare ett på natten, men roligt hade vi!
 
Idag gör vi inte många knop jag och Vendela. Richard är i kyrkan och förbereder julkonserten som vi ska gå på senare ikväll. Snart drar vi på oss ytterkläderna och går upp till mormor och morfar en sväng.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi har fortfarande fiskar i överflöd. Om du vill får du komma och hämta fler =)

Svar: Vi behöver inga fler guppies. Däremot behövde vi några fler dammsugare och mollys som kunde ersätta de som dött :) Alla de vi fått av er är fortfarande vid god vigör!
skruttenli.blogg.se

2012-12-13 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0