Lång dag

Det blev en väldigt lång dag idag med intensivt jobbande till kvart över fem, sen direkt till dagis för en intervju med en ny familj. Innan jag ens hann kliva innanför dörren ringde mobilen, vilket ledde till en timmes långt samtal. Jag hann inte ens lägga på det förrän hemtelefonen ringde och jag var tvungen att påbörja nästa samtal. Det var som ett skämt! Allt jag ville var att få ta min migränmedicin, men det fanns ingen tid.

Roligare än så har inte dagen varit. Jag är galet sugen på choklad, men jag ger mig inte med Nutriletten. Insåg idag att jag är inne på sjunde dagen. Det är inte så jobbigt som man kan tro när man väl är inne i det. Imorrn blir det lite fusk med lunch på kinarestaurang, men nåt nöje ska man väl ha i livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0