Tre dagar kvar!

Nedräkning! Snart är det loooov!

Idag hade jag som sagt bara en lektion. Sen tog jag hand om lite pappersarbete innan jag åkte hem. Eftersom Richard har lov hade vi en lunchdate på kinakrogen. Jag åt inte så mycket, men fick ändå ont i magen.

Efter lunchen var jag och klippte mig. Jag känner mig nog inte helt hundra nöjd, men jag får väl skylla mig själv när jag alltid är ute i så dålig tid att det inte finns tider kvar hos min vanliga frisör. Då får man ta det man får. Och det är ju inte fult på nåt sätt, bara lite tråkigt. Kanske får jag ett infall och färgar håret mörkt inför utgången i helgen. Eller kanske inte. Råttfärgat funkar ju det med. Fast det är faktiskt lite ljusare nu när det är klippt.

Efter klippningen var jag upp på Lindex för att köpa ett par nya leggings då mina går sönder hela tiden. Det blev tre par leggings till mig och en tunika till Vendela. Jag visade den för henne när hon kom hem och då svarade hon med att rycka den ur min hand, slänga iväg den och skrika "Neeej!". Tack för den!

Under eftermiddagen hann jag även med en sväng till Willys och ett besök i stallet. Jag har plötsligt åkt på att ta hand om två hästar eftersom Dynamits medryttare är sjuk. Så min lilla tid i stallet blev 1,5 timme lång och då hann jag inte ens ta in Bella och borsta henne. Det blir inte mycket aktivering för henne resten av veckan för jag har varken ork eller tid. Imorrn slutar jag fem och ska ta hand om båda hästarna igen...  Och på torsdag har jag dessutom middagsfodringen också!

Nånstans ska jag även hinna baka muffins till mina elever som slutar sin mattekurs den här veckan. Men nätterna är ju långa så det löser sig nog!

Nu ska jag värma ihop en dumlefluff så jag har något att toppa muffinsen med imorrn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0