UNGEN SOVER!

Natten blev väl inte så där jättelång kanske. Vendela somnade ju vid 23 igår och vaknade 5.45 i morse. Men hon sov iallafall hela natten, alltid något.

Idag har hon varit sjukligt trött och både hon och Richard somnade på soffan på förmiddagen. De sov i ungefär en timme och det var allt hon fick sova på hela dagen. Hon höll verkligen på att somna vid middagen och när vi lät henne gå och sova för natten slocknade hon direkt. Jag hoppas verkligen att hon sover hela natten nu. Hon vaknade nyss och ropade, men efter lite vatten och en ny saga verkar hon ha somnat om. Hon behöver verkligen få sova en lång natt. Och vi med. Det är tortyr att inte själv kunna bestämma över sina sovtider när man är helt slutkörd!

Jag vaknade med migrän i morse och har haft ont hela dagen, trots zomig. Men kvällen har iallafall varit väldigt lyckad med en sovande Vendela, plankstek till middag, På spåret tillsammans med Richard och nu lite kärlek i Notting hill.

Snart ska jag plocka ihop och lägga mig i sängen i hopp om att få sova minst åtta timmar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0