Nästan uttråkad

Det är verkligen helt magiskt det här med att inte ha migrän. Jag har haft ont i huvudet så länge att jag knappt minns hur det är att inte ha det. Men vad mycket lättare det är att vara människa när man mår bra!

Igår var det min 28-årsdag. Kände mig inte så mycket äldre än dagen innan faktiskt :)

Jag blev väckt på sängen och fick en kaka med ett ljus i och en trisslott. Sen var det jobbet som gällde och jag kom ju inte därifrån förrän efter klocka ett, trots att jag slutade halv tolv. Men det var en himla massa inrapporteringar och sammanställningar som skulle göras. När jag äntligen var klar skrek magen efter mat (men ingen huvudvärk!) och jag åkte till kinarestaurangen och åt lunch med Richard.

Sen var det hem och snabbstäda som gällde eftersom mina föräldrar och Richards föräldrar skulle komma över på en fika. Inga bakverk på mitt eget kalas kan jag lova! Här blev det kakor, bullar och fryst schwartzwaldtårta från Ica!

Av Richard föräldrar och syster fick jag en tårtkurs på Kakburken i mars! Det är nog den bästa presenten jag fått nånsin! Det ska bli hur roligt som helst och jag längtar verkligen till mars! Sen fick jag pengar som bara ska spenderas på mig själv. Inte helt dumt det heller. Ska försöka klippa mig och införskaffa ett gymkort för dem. Och så ska jag skarva på Vendelas egna pengar så de räcker till en Trofast-hylla på Ikea som akvariet kan stå på.

Nu vaknade Skruttfia så nu blir det Ikea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0