1-årskalas

Idag var dagens stora uppdrag Sebastians 1-årskalas. Vädret var väl lite sisådär, men det hindrade inte ungarna från att bada. Vendela och Edwin var de som höll ut längst i det kalla vattnet.
 
Efter firandet cyklade vi hem och jag började fundera på vad jag skulle hitta på härnäst. Det kändes så tomt när allt inplanerat var över. Så då kom jag på den briljanta idén att baka en tårta till! Dessvärre kan jag inte fylla den än eftersom Richard är iväg och spelar och skulle handla grädde på vägen hem.
 
Mycket roligare än så har dagen inte varit.
 
Kanske blir det mer att berätta om i morgon!

Kommentarer
Postat av: tant tina

stackars flicka, inget att göra! Passa på att ladda batterierna inför kommande utmaningar. Det ÄR tillåtet att göra ingenting.

2012-07-02 @ 16:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0