Härliga sommardag!

Idag cyklade jag, Vendela, Cissi och Edwin till Kalmarsand för en eftermiddag på stranden. Det blåste rejält, men det var varma vindar och vattnet var också rätt varmt. Vendela var som en fisk i vattnet och hade nog aldrig velat gå hem.
 
Det var så där härligt semesterigt på stranden med sand överallt, solvarma jordgubbar och rinnande glass. Precis som det ska vara!
 
När vi kom hem la jag och Vendela oss i soffan och tittade på fälttävlan. Fast vi somnade båda två och vaknade när det gått över en timme! Helt klart ett mindre bra drag, för nu är hon fortfarande vaken i sin säng och vägrar sova...
 
Efter middagen tog jag och Cissi en cykeltur till stallet för att prova Bellas sadlar inför köpet av henne.
 
Nu på kvällen har jag gjort absolut ingenting och det är rätt skönt det med ibland!
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har tyckt det är roligt att läsa om er jakt efter Nasse. Jag kan se hur flera vuxna personer springer runt i huset och vänder upp och ner på allt möjligt och omöjligt. Det är säkert en mycket rolig syn även för Vendela. Hon är inte dum hon inte :)

Svar: Haha! Jag ringer dig nästa gång vi letar så får du se hur kul det är! ;-) När man vänt upp och ner på ALLT så undrar man hur sjutton han skulle kunna finnas nånstans. Jag börjar tro att han faktiskt lever ett eget liv!
skruttenli.blogg.se

2012-07-31 @ 14:27:30
Postat av: tant tina

jag är inte anonym.......... men denhär sidan bråkar ofta med mig

2012-07-31 @ 14:28:31
Postat av: tant stina

det är inte NI som har roligt utan Vendela

2012-08-01 @ 05:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0