Men dö!

Migänen jag fick efter Helsingforskörningen i tisdags vägrar ge med sig! Nu är det fjärde dagen som den förpestar min tillvaro! BARA DÖ MIGRÄNSKIT!
 
Morgonen började lite hastigt och lustigt med att min käre mor ringde (medan jag ännu låg i sängen) och undrade om jag kunde hämta min farfar och hans fru i Sigtuna eftersom min pappa som egentligen skulle göra det var sjuk. Snäll som jag är sa jag självklart ja och hade sedan 45 minuter på mig innan jag skulle befinna mig på rätt adress i Sigtuna. Lagom stressigt. Och migränframkallande givetvis...
 
Efter uppdraget gick jag in på Teliabutiken i Vällingby och köpte mig en ny telefon. Min telefonräkning kommer hädanefter att bli billigare än den har varit de senaste två åren, trots att jag nu skaffat mig den nyaste Iphonen med sjuttioåttatusen möjligheter. Så medan jag låg i sängen och försökte kurera mig efter migränanfallet kunde jag ju inte låta bli att pilla på telefonen. Mindre bra givetvis, eftersom det innebär att jag behövde en andra dos zomig nasal. Men sen var jag redo för dagens andra äventyr - en tapasmiddag på Åbergs med min gode vän Linnéa. Tanken var ju egentligen rosé i solen. Nu blev det istället citronvatten i ösregnet... Men det var trevligt det med!
 
Nu har jag precis satt en mashmallowsfondant att vila över natten så jag kan baka två doptårtor imorrn kväll. Doptårtor är rätt tacksamt att göra. Vit massa, lite blommor, lite bokstäver och nån bebis. Plättlätt!
 
Sängen nästa, aptrött som jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0