Mobilblogg

Så där ja! Nu har jag ordnat så att jag enkelt kan blogga från min nya mobil. Hur smidigt som helst ju! Igår hade jag en mamma och Vendela-eftermiddag. Först åkte vi till soptippen och kasta en massa säckar med trädgårdsrens. Vendela fick välja en grej i byteboden och skulle såklart ha en skitig gosehund. Men, men jag hade ju sagt att hon fick välja vad hon ville.. Sen åkte vi till mc donalds för mat och lek och sen till willys. Till middag grillade jag hummer med vitlökssmör. Hur gott var inte det?! På kvällen (och halva natten) bakade jag sen färdigt doptårtorna. Lägger upp bilder sen när jag har stora kameran. Imorse började dagen med att jag läste en föräldragruppsmammas blogg där det stod att deras lilla dotter (lika gammal som vendela) hade varit med i en bilolycka igår kväll och att dottern blivit illa skadad med blödningar i hjärnan. Det var så fruktansvärt att läsa hennes inlägg om ovissheten och vanmakten. Värre blir det av att dom redan förlorat en son i cancer. Men nu verkar det som att läget är stabilt för dottern så vi får hoppas att allt går bra och att hon repar sig. På eftermiddagen nu var vi hos mina föräldrar och åt blåbärspaj. Sen mötte jag Linda och så besökte vi Liten & fin tillsammans och handlade på rean där det var halva priset på allt. Jag köpte present till en lite nyfödd Linus och lite kläder till Vendela. Roligare än så bli nog inte dagen. Jag är gräsligt trött efter tårtbaket till tre i natt. Men jag har ju åtminstone ingen migrän så jag kanske orkar ta mig för nånting vettigt innan middagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0