Värdelösa dag

Idag har det varit så där värdelöst igen. Jag gick och la mig med migränkänningar igår kväll och vaknade med en sjuhelvetesmigrän i natt. Varför lär jag mig inte att jag borde ta medicin direkt när jag känner något? Den värsta smärtan försvann, men halva huvudet har känts bortdomnat hela dagen och det känns att migränen ligger där, nära ytan igen.
 
Jag har verkligen inte gjort nånting vettigt idag. Jag skulle egentligen ha grillat med Linnéa, men vi sköt på det eftersom jag inte törs dricka vin när migränen ligger så nära. Richard och Vendela hade redan planerat en middag hos faster så jag blev ensam hemma i några timmar. Rätt skönt, även om jag inte tog mig för något vettigt. Jag fick åtminstone en halv sida skriven på ett av mina skolarbeten och det är väl alltid något. Nu ska jag bara knåpa ihop en hel sida till.
 
Till middag köpte jag färdigsallad på Ica och åt den samtidigt som jag spelade alfapet på nätet. Länge sen jag gjorde det nu, men det var rätt avkopplande.
 
Just nu väntar jag på en tårtbotten som står i ugnen, sen ska jag krypa i säng.
 
Imorse vaknade jag klockan nio medan Vendela och Richard sov vidare, så jag tänkte ge mig ut på en löptur. Men just när jag snörade på mig skorna så vaknade Vendela och eftersom Richard varit uppe med henne i en timme i natt när hon var ledsen så ville jag inte tvinga upp honom så jag ställde in rundan. Får försöka ta den imorrn istället. Då ska jag köpa en ny mobil också! TJOHO!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0