Bara en sån där vanlig dag.

Dagen idag började exakt kvart över åtta, precis som de senaste dagarna också gjort. Varför det är EXAKT 8.15 har jag inte riktigt klurat ut än, men Vendela har väl nån inbyggd väckarklocka.

På dagen var jag och Vendela ute. Jag sydde på hålet i studsmattan och hon hoppade. Nu är det färdigsytt, men det tog över 2 timmar att få det färdigt! Men tid har jag ju faktiskt för tillfället så det gjorde ingenting.

På eftermiddagen åkte jag upp till stallet och hjälpte Emma att göra iordning Bella för en träning i Håtuna. Världens bästa Cissi ställde upp med bil och som chaufför. Edwin var också med och coachade ;-)

Väl hemma igen (mycket senare än jag tänkt), hoppade jag studsmatta tillsammans med Vendela. Hon tyckte att det var ännu roligare än att hoppa själv, så nu får väl jag hoppa hela sommaren jag med...

Efter middagen gav jag mig ut på en promenad tillsammans med Cissi, trots att jag egentligen inte hade någon lust alls. Men ska det hända något på vågen så måste jag nog ta mig i kragen lite mer. Jag är dessutom bjuden på 30-årsfest den 25 augusti så jag har exakt 67 dagar på mig att komma i form nog att kunna ha nån snygg klänning och eventuellt känna mig tillfreds nog att ta på mig en bikini och bada i födelsedagsbarnets pool. Det sistnämnda har jag inte alltför stora förhoppningar om. 

Nu ska jag sova! Det blir alltid alldeles för sent om kvällarna och jag är gräsligt trött om mornarna, trots att vi inte vaknar förrän efter åtta.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0