Invigning!

Det ösregnade såklart hela förmiddagen så jag visade inte Vendela studsmattan förrän framåt eftermiddagen när det började avta något. Då ställde jag en stol vid fönstret och bad henne titta ut. På två röda var hon ut i regnet i bara byxor och stövlar med bar överkropp. Jag fick tvinga in henne för att klä på henne regnkläder, men sen studsade hon som bara den. Jag började sy ihop jättehålet, men det kommer nog ta en stund.. Men resultatet blir bra!

När hon studsat färdigt tog vi en promenad till Solslätten och köpte lite eftermiddagsfika och på vägen hem stannade vi i lekparken där Cissi och Edwin gjorde oss sällskap. Sen följde de med oss hem och studsade lite till.

Medan Richard lagade middag låg jag och Vendela i soffan och tittade på tv. Hon slocknade totalt och när det var mat gick det inte att väcka henne. Så vi la henne i sängen i hopp om att hon somnat för natten, men tre timmar senare vaknade hon givetvis och har varit igång i tre timmar nu. Nu är hon i säng igen och verkar nog ha somnat.

Mer än så har väl inte hänt idag. Jag har funderat lite över poolen och började väl kanske inse att jag kanske tog mig lite vatten över huvudet när jag köpte en sån enorm pool. Var den än ska stå så kommer den att ta upp hela bredden på gräsmattan. Men det ordnar sig nog!

Nu blir det godnatt för idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0