Snart...

Idag var det en riktigt tung dag med många restprov, vilket gör att jag blir oerhört stressad då jag ska komma ihåg att ta med mig material till 15 olika elever. Det är inte helt lätt vill jag lova! Men det flöt på rätt bra ända tills jag skulle hem. Då blev det lite jobbigare och då passade migränen på att dyka upp med en jäkla kraft.

Så det blev en vända till Apoteket och sen var det bara att lägga sig en stund när jag kom hem och efter 45 minuter var jag redo för matlagning. Det blev lövbiffrullader med ugnsstekt potatis (typ pommes fast godare).

Vid halv nio kom Emma hit och gjorde mig sällskap när det sista avsnittet någonsin av Desperate housewifes sändes. Det känns alltid så tomt när en serie tar slut. Som att man känner människorna i serien och att de plötsligt försvinner ur ens liv. Till avskedsavsnittet gjorde vi en äppelpaj som vi mumsade i oss.

Nu ska jag nog ge upp för idag. Jag är verkligen gräsligt trött och imorrn är det fullt upp med trädgårdsfix, en familjeutflykt och sen rättning inför de sista betygen som måste sättas senast imorrn natt.

Men snart, snart är det avslutning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0