S.O.M.M.A.R.L.O.V!

Eller inte riktigt än kanske. Jag har ett par tre prov kvar att rätta innan jag kan bli ledig på riktigt.

Igår kändes det som att sommarlovet var nära och det pirrade så där härligt i magen. Men efter arbetsdagen idag känner jag inget pirr längre, bara en fruktansvärd trötthet!

Det var sagt att vi skulle få använda dagen till att plocka ner våra arbetsplatser eftersom vi ska byta arbetsrum, men riktigt så var det ju givetvis inte. Lite annat skulle också göras, men vi fick iallafall större delen av dagen att ägna åt packandet.

Det gick rätt snabbt och smidigt för mig och jag trodde att jag skulle kunna åka hem lite tidigt. Men sen sölade det ner som bara den och när alla mina grejer var nedpackade, alla nationella prov sammanställda och organiserade samt all kurslitteratur buren från ett arbetsrum på nedervåningen i huvudbyggnaden till ett förråd på övervåningen i skolhuset var klockan över sju!

Då var jag lagom sänkt och just nu kan jag inte glädjas över någon ledighet. Men det kommer väl så småningom. Och jag har ju dessutom lite kvar fortfarande.

Jag fick ett nytt anställningsavtal idag förresten så nu kan jag njuta lite extra under sommaren.

Det blir inte längre än så här idag. Jag måste verkligen komma i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0