Hurtbulle

Nu är det slut för latmasken och hurtbullen tar över! Nu ikväll begav jag mig ut på en ordentlig powerwalk till Ica för att lämna in ett klädpaket från Haléns. Sen tog jag en något längre väg hem, ett beslut jag ångrade redan efter de första 100 meterna eftersom skorna jag valt inte var de optimala promenadskorna. Men hem tog jag mig och svettig blev jag, så jag är rätt nöjd.

I övrigt har det inte hänt mycket idag. Jag fortsätter att njuta av mitt underbara schema och ville bara migränen hålla sig borta så vore allt perfekt!

Mina veckor är rätt bra upplagda. En lektion på måndagar (men en drös med möten också), 7 lektioner på tisdagar, 5 på onsdagar, 4 på torsdagar och två på fredagar! Veckan blir alltså bara lättare ju närmare helgen jag kommer. Me like!

Nu ska jag snabbduscha. Jag tvättar håret imorrn då jag tänkte krångla mig in i baddräkten och köra några vändor i simhallen. Så, nu har jag skrivit det, nu måste jag ju leva upp till förväntningarna också! ;)

Till Stina: Oj, jag visste inte att bloggen smittade! Jag har tänkt bli av med min migrän nu när schemat lättar, så kanske blir det bättre för dig då med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0