Mot en ny Johanna

Jahapp. Då var det roliga slut. Nu SKA jag börja ett nytt liv. Inte på en måndag, för det går ändå alltid åt skogen, utan på en onsdag. Jag har gått med i biggestloserklubben.se, har en matplan för hela veckan och har handlat på Willys nu ikväll. Så nu kör jag! Och den här gången ska det jävlar i mig funka!

Gårdagen var kaotisk. Jag var tvungen att skriva alla omdömen innan midnatt och jag stressade som en tok hela kvällen. 140 omdömen tar en stund att skriva... När det var tjugo minuter kvar höll jag på att kräkas av stress, men det var bara att skynda på. EXAKT kl 24.00 klickade jag på klarknappen, nöjd med att jag hann bli klar. Sen packade jag undan och gick för att göra mig i ordning för sängen och insåg plötsligt att klockan bara var 23! Hur jag lyckats titta fel på klockan hela kvällen är ett mysterium, men jag fick ju åtminstone sova en timme extra!

Jag har börjat äta den blodtryckssänkande medicinen igen. Jag orkar inte med mer migrän och den hjälper iallafall lite grann så jag tar den, trots att jag inte vill. Men jag tänkte att om jag nu går ner i vikt så kanske migränen minskar och att jag faktiskt kan sluta med den så småningom sen. Men det återstår att se.

Nu blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0