Duktiga jag!

Det är ju knappast någon annan i det här huset som berömmer mig när jag är duktig, så då får jag väl göra det själv! ;-)

Morgonen började med att jag fixade i ordning Vendela för dagis. Sen när Richard åkt iväg med henne gav jag mig ut på en promenad med några löpinslag. Fy tusan vad jag är i dålig form! Jag trodde verkligen att benen inte skulle bära mig hela vägen hem, men det gjorde de och väl hemma kände jag mig rätt nöjd. Passade dessutom på att lyssna på en av böckerna jag ska läsa i litteraturkursen medan jag promenerade så jag slog verkligen två flugor i en smäll! Motion och pluggande samtidigt!

Tillbaka här hemma blev det frukost, bokande av sommarens Finlandsresa och sen en massa jobbande. Min rättninghög blir bara högre och högre trots att jag rättar som en tok! Och värre lär det bli! Tur att jag är lektionsfri i morgon så att jag kan rätta i lugn och ro hela dagen. Det tråkiga är att pluggandet blir lidande och det känns ju inge vidare alls. Men jobbet måste gå i första hand.

Roligare än så är inte mina dagar för tillfället. Nu ska jag försöka beta av lite av den där gigantiska högen innan jag kryper i säng.


Kommentarer
Postat av: ttant tina

du ÄR duktig

2012-05-31 @ 04:44:53
Postat av: ttant tina

Du ÄR duktig

2012-05-31 @ 04:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0