Helt slut!

Jag berättade nog inte allt om igår. Det var så mycket som bara blev helt fel, som att jag avslutade en lektion tjugo minuter för tidigt. Konstigt att inte en enda elev sa nånting ;)  Men när jag kom ut i korridoren fnissades det rätt friskt, men då hade jag redan insett mitt misstag själv.

Jag gjorde fler såna där onödiga tabbar, men det beror förmodligen på att jag är totalt slutkörd. Jag vet egentligen inte om jag är sjuk, bara har en jävligt eländig mensvärk, har sovit för lite eller bara är helt slut. Oavsett vilket, så har jag sovit i princip hela dagen och jag orkar inte göra ett skit. Vendela fick feber i natt så det är anledningen till att jag varit hemma idag. Hon behagade dessutom att vilja gå upp medan klockan fortfarande stod på fyra.. Men det var väl febern som gjorde sitt.

Nu på kvällen har jag varit på årsmöte för förskolan, men i övrigt har jag inte gjort nånting alls.

Nu blir det sängen så kanske jag orkar komma igång imorrn igen. Sån här orkeslöshet suger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0