Städa, städa varje fredag

I natt sov Vendela fram till sju så förmodligen var jag bara hysteriskt trött igår, för idag har jag mått prima!

Jag började förmiddagen med en tur till Enköping för att hämta min mor och syster eftersom de inte ville släpa med hästmat på bussen.

Under eftermiddagen och kvällen har jag tokstädat! Hela övervåningen ser faktiskt skaplig ut för tillfället och gillestugan är inte fy skam den heller! Dessutom riktade vi in oss särskilt hårt på köket så nu är även kylen och micron lite extra fina.

Jag städade konstant i nästan sex timmar, men trots det var jag inge vidare hungrig när det blev dags för middag så jag nöjde mig med en fralla. Sen tittade vi på hockey som började bra men slutade åt helvete. Jag såg inte ens klart matchen för jag blev så förbannad på domarna som lät en ryss som egentligen skulle ha åkt ut på matchstraff fortsätta spela så han kunde göra typ 200 mål. Men vem har sagt att sport är rättvist?

Vendela har varit feberfri under dagen så vi kanske får en frisk helg!

Nu ska jag sova för imorrn är det sju timmars städning på dagis som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0